LilleLördag.

 Det blev en ganska så intensiv dag idag. 
Möte på fm med nya VC:n som man knappt tror är på riktigt när man hör hans uttalanden. 
Sedan han tog över för 5 dagar sedan har 4 personer till sagt upp sig men de har inte en tanke på att backa ändå. 
Det ser inte bra ut inför sommaren om jag säger så. 
Håll er friska och hela för guds skull (det vill jag iofs att ni alltid ska göra).
Det blev rätt upprört på mötet och 2 personer gick ut för de blev så förbannade.
Nåja, det känns bara mer och mer rätt att sluta nu, det kommer inte att bli kul för de som är kvar. 
Vi tog en lunch på Trav-Inn efteråt, åt en masssssa sushi, kan inte fatta att det är så gott,  å riktigt bra var det där så det blir nog fler gånger. 
 
Efter lunch for jag till P & M å satt på deras baksida i solen en sväng,  så nu börjar fräknarna komma på riktigt :D 
 
Var till nya jobbet och skrev på anställningsavtalet,  det kändes rätt bra faktiskt. Provade även jobbkläder å dra på trissor, ska man verkligen gå omkring i det där 8 ( 
Så fult. 
 
Kom hem med huvudvärk, tog ett par treo å satt mig ute på bron i kvällssolen å lyssnade på en ljudbok som jag laddat ner som ska hjälpa mig med en grej. 
Hoppas det funkar! 
Mamma å Pappa kom å gick över åkern så vi satt å surrade där på bron till solen försvunnit å det började bli kallt. 
Älskar dessa kvällar. 
 
Gjorde en sallad, tog ett glas vin å satt mig å kolla på det okända. 
Nu äre sovdags, ska upp å ringa veterinären å beställa tid till katterna, trots sina unga 7 månader så tror jag fan de fått kåtslag, å nå kissungar vill vi inte ha :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0