Yess

Vilken skön natt.
Precis som vi bestämde, nu börjar jag känna igen mina och Bengans nätter på jobbet =)
Tror det behövdes med, var lite mosig sen natten innan då vi jobbade i stort sett hela natten, från att ha hållit igång i Härnösand hela dan och stressat hemöver i bilen och in i nästa bil (den gula) och avverkat ett gäng timmar och mil i den.
Blev inte mycket vila igår på dan heller, så som sagt, friska och hela invånare kom som på beställning =)

Idag ska jag iaf ta vara på dagen.
Sitter och väntar här på Staffan som fick sovmorgon idag för han var ju så snäll och stannade åt mig i fredags.
När han kommer drar jag hem och gör lite nytta tänkte ja.
Känner mig peppad att ta tag i Mollys rum (som blivit lite ställaundanplats) men lär nog måla fönster först.
Och städa undan i garaget så vi får ut tanken så vi får plats med alla pallar pellets som ska värma oss i vinter.
Har nog 1000 saker jag måste ta tag i så lika bra å sätta igång när man har suget =)

Nu kom Staffan iaf så jag drar!!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0