Väntarrrrr...

På att få åka hem nu.
Men först ska jag vinna en mössa på Tradera =)
En Ny Kling Trend Baggymössa, störtskön ser den ut!
Köpte ju en typ sån mössa i början av vintern men den har gått upp i rök som åtminstone 2 till av mössorna jag köpt i år!

Helgen i Stöten var så härlig som jag hoppats.
Lite kallt på lördagen, närmare bestämt -32 grader på toppen, men då va vi ju lite sega sen kvällen innan då vi va på ett ganska dött Brasseri.
Vi valde ju fel vecka om vi vela ha lite drag och party- Jag va ju rätt nöjd ändå ja men fröken som va med hade nog gärna sett lite mer killar där =)
På Söndan blev det lite mer åka av, hur kul som helst!
Älsklingen var ju där å han lurade ju ut oss i skogen han =)
Jättehärligt och mycket snö.

Jädrans va nära det var att jag blev utan!
"LillaÄlvan" satt visst å väntade hon med å la in ett bud i sista minuten! Tur att jag  var med så jag fick den!

Om en vecka befinner jag mig i Härnösand, känns lite spännande nu när det inte är långt kvar..

Nåväl, nu ska ja ta å svida om här å hoppas att jag får åka hem!
Frid å fröjd i himmelens höjd


Kommentarer
Postat av: MEEE

Fan här händer det inte mycket stumpan=) PUSSSSSSSSS

2009-04-29 @ 08:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0