Ja 8 Månader senare.

Råkade visst skicka iväg inlägget fast jag bara skrivit rubriken.
Få se hur det här blir nu då.
Åtta månader har gått sen jag lämnade iväg mina köksluckor för första gången.
Idag fick jag dom.
Och att jag öht fick dom är tack vare Mattias snälla pappa Anders.

Dagens Diss går till FixarMadde som kan ta å fixa sig ett nytt jobb nu eftersom hon antagligen fått sparken.
Men hon har ju egen firma (?)och är ju ganska händig så det ska nog lösa sig.
Om man kan få jobb genom att försöka vara nån man inte är då.

Och dagens HISS går såklart till att jag äntligen fått mina köksluckor =)
Overkligt eftersom man vart utan dom i 8 månader.
Gräsligt fint om jag får säga det själv.

För övrigt så har det vart en intensiv och bra dag om man bortser från början då.
Dagens Har-Gjort-Lista;
Missade skolavslutning nr pga att jag inte hade några byxor.
Jagade runt i två kyrkor för att äntligen få se en skolavslutning men lyckades inte komma in i en enda pga fullsmockat.
Kollat lite film.
Städat.
Diskat.
Röjt. Röjt. Röjt.
Varit på¨Uggelsafari, såg en unge i holken =)
Fått hem luckorna då
Diskat igen.
Impregnerat NYA soffan =)
Hämtat ved och eldat.

Å nu blire eldning och mys i nysoffan innan älskling kommer hem.

Kommentarer
Postat av: anneli

ja va har hon för nummer skulle behöva få mina luckor fixade ju!!=)

2009-07-01 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0