Tjihiooo

44 rätt av 48 på delegeringsskrivningen!! Yesss
Fick nån dag extra på mig eftersom jag varit tjänstledig, och de 2 dagar jag har jobbat var vi ju bara in på station och hade kisspaus mitt på dagen sen var det fullt upp!
Men nu är den iaf klar, skönt.

Sitter här å känner själv vilket vitlöksmoln jag sitter i.
Syrran och Rafa kom hem till oss igår å käka tacos å tog nån öl å lite vin, myyyyss....
Och en massa vitlök förstås, kan ju inte äta tacos utan vitlök =)
Grymt skönt att dom är hemma igen iaf =)
Kan knappt slita mig från Isaak, så jädrans go kille!

Nu ska jag gå å kolla om jag hittar nåt att äta här i kylen..
Har jag ingen mat så ska jag kolla i Bengts skåp för det ryktas om att han har en uppsjö med Negerbollar gömd... ska nog plocka fram N-B-näsan å leta rätt på dom.. mummmss....

Hoppas ni har en mysig fredagkväll hemma i tvsoffan med mysfamiljen eller vad ni nu gör, själv ska jag jobba!
Baj baj


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

GRATTIS!!!



Kan du inte komma hit och jobba så kan jag få åka plingplongtaxi med dig?! ;)



Ha en fin helg gumman!



Kramar Carro

2009-10-03 @ 11:19:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Tack Carro! Ja om du ändå ska åka så får du gärna åka med mig, bara du inte är för sjuk =/ Men tar dig gärna på en rundtur ;0) Ha en fin helg du med vad du nu ska göra! Kram kram

2009-10-03 @ 12:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0