Sista chansen!

Hade Tänkt åka å gymma idag, har blivit lite dåligt med det på sista tiden, men det blir Kungsberg idag igen!
Sista chansen för mig eftersom jag jobbar i helgen så jag lär ju passa på =)
Har vart mer i Kungsberg sista tiden än jag har varit hemma, men det är ju så härligt!
Snart bär det av till Sälen. Jag och Emma var upp och övade lite igår, gick ju hur bra som helst! Tuffingen började med att åka rätt ner hon, istället för att stå å vagga åt sidorna som dom flesta gör i början!

Idag får jag sällskap av pappa, han har ju inga hämningar alls han!
"Oj, här var det brant" kan han säga å sen ser man honom försvinna nerför backen som ett streck!





Nu är pappa på väg, dags att dra! Tjo!

Kommentarer
Postat av: L

Fin du e då! =)

2010-04-09 @ 08:11:33
Postat av: Marie.

Tackar! Om det var mig du mena =)

2010-04-11 @ 08:18:38
Postat av: L

Ja, jag fick till och med en skymt av dig igår.. Kungsgårdsraggarn! ;) Passerade "byn" vid ett besök hos farmor..

2010-04-11 @ 14:36:35
Postat av: Anonym

jag vill åsså följa med: (

2010-04-11 @ 19:28:32
Postat av: Marie.

Jaså, jag såg inte dig! Åkte du förbi här på vår väg eller nere i Kungsgårn mena du? Bor farmor kvar i Ö-berg?



Jaså är det nån mer som vill följa med ;0)

2010-04-13 @ 07:33:42
Postat av: L

Du stod vid konsum typ.... Ja, på parkeringen, som vanligt! ;) Ja, hon kämpar på i Ö-berg... =) Åker förbi där på söndag efter jag varit på min cross turné i skåne...

2010-04-14 @ 01:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0