Varning.

Tänkte bara utfärda en varning om det är någon som tänkt komma förbi nån dag, fast det är ju inte speciellt ofta någon bara kikar förbi här men iaf =)
Vägen jag bor på är avstängd för dom som inte bor där (eller hälsar på någon), ni förstår när ni ser bilden.
Säkert ingen som är så sugen att passera där med bil heller ;0)

Lägger ut ett litet smakprov på ett par bromsklossar med, det ena nytt och det andra det jag hade innan... lite skillnad och ett möjligt tecken att jag bromsar alldeles för mycket.. men det kan väl inte stämma..?!


Kommentarer
Postat av: L

Haha! Vet du vad bromsen sitter?! Hehe!

2010-04-16 @ 15:59:05
Postat av: Marie.

Tydligen`! Fast jag tror mer på att det är från förra ägaren =)

2010-04-16 @ 16:12:36
Postat av: Regina

Ju mer man gasar desto mer behöver man såklart bromsa....

2010-04-17 @ 21:18:07
Postat av: Malin W

jag har inge planer på att åka ut till dig men det skulle vara trevligt att ses nångång snart :)

2010-04-18 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0