Scho.

Igår när jag kom hem från jobbet var jag helt slut och trodde inte jag skulle orka göra nånting.
Det slutade med att jag gick ut och målade fönster tills jag inte såg nåt.
Idag är jag också helt slut och undrar när det där rycket ska komma.
Har en lång To-Do-Lista ikväll men det går nog rätt fort bara jag kommer igång och är nog otroligt skönt att slå sig ner när det väl är gjort.
Tänkte ta tag i vardagsrummet som är rätt rörigt sen jag hållt på med fönstrena där.
Inte riktigt klar men i ena hörnan iaf, där jag tänkte ställa tv:n.
Tv:n som för övrigt inte varit igång på ett par månader, få se om den fortfarande funkar.
Blir nog en mysig tv-hörna iaf om jag får som jag vill.
På fredag blir det en sväng till IKEA med Sanna och skaffa lite härliga kuddar.

Nä, dags att sätta lite fart så man får lägga sig å mysa med gott samvete =)
Trevlig helg på er alla glada skitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0