Mary 92.

Just så känns det idag.
Fast i vissa fall kan det nog vara enklare att va 92 än att vara jag.

I torsdags kväll däckade jag med migränhuvudvärk och allt vad det innebär, dvs att absolut ingenting hjälper.
Det man allra helst vill är att sova ellerl dö men huvudet gör för ont så det går inte.
Så höll jag på ett dygn.

Som tur är så går det över.
Det firade jag med att tillbringa lördag eftermiddag på Aerostep i Hofors.
Dom hade nåt som kallades Superlördag, då dom hade NewRelease på några pass, och dom var gratis.
Vi ville ju prova alla passen och det innebar 1 timme Pump, 1 timme BodyCombat och 1 timme Functional Moves.
Functional Moves ska jag köra fler gånger, en träning som passar mig otroligt bra känner jag.
Nåt mer jag känner är att jag nog har världens värsta träningsvärk.
Kan inte minnas när jag kände så här sist, och då har bara första dagen gått.
Den andra brukar ju vara värre ändå så inte vet jag hur detta ska sluta.
Haha, men smärta kan ju va rätt skönt ändå =)
VIlka rumpmuskler jag har, jag känner ju det!! Underbart!

Nu blev de inte nå kort på rumpan, det är för tidigt för det, haha!
Nu ska jag sova iaf så jag orkar med arbetspasset imorgon,hoppas jag slipper använda benen alltför mycket =)

Natti natti på er govänner


Kommentarer
Postat av: erica

Hahaha. Grym träningsvärk ! Mage,rumpa,insida lår. Haaha grymt bra träning :-)



2010-12-13 @ 12:19:06
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nämen tjenare Marie! Var ju länge sen, var nog för att jag hade uppehåll ett tag ;)



Jo, jag praktiserade på ambulansen här uppe i Sundsvall en hel dag, var jättekul men hände inte så mycket.



Plugget rullar bara på, vi avslutade precis kursen om organisation och ledarskap och började med nästa som handlar om obstretik, pediatrik och psykiatri :D



Hur mår du o hur går det för dig? :)

2010-12-13 @ 22:05:18
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0