If iS tHe sHit!

Ja då var det bokat igen då! Den här gången på Ullevi.
Det är ju förstås PiNK vi talar om för den som inte räknat ut det redan ;0)
Bokade iofs i fredags så det var väl inte nån jätteny nyhet men som ni också vet så har jag lite problem med datoriserandet nu för tiden så uppdateringarna här är ju lite sisådär (bra att jag har nåt att skylla på eftersom jag är lite sisådär annars också med att skriva, periodare som man är)

Fick för övrigt en rekvisita från iF att jag ska få hämta ut en ny dator på Elgiganten! Tjiihooo
Och tack snälla iF för att ni var så otroligt snabba! På lördagen postade jag kostnadsförslag+kvitto och igår fick jag brevet på posten! 3 dagar tog det, och då var hälften av dom helgdagar! Det kan vi kalla snabba ryck, inte direkt vad man förväntar sig när man har med försäkringsbolag att göra.
iF is the shit!!

Åter ill Pink så är det ju precis i hetaste Gothia-cupveckan= bra nog svårt att få tag i nåt boende.
På i stort sett alla ställen var man tvungen att boka hela veckan, vilket inte vi hade tänkt.
Hittade till slut ett ställe, CityApartments Hotel där vi pusslade ihop så vi fick onsdag-söndag i två olika rum. Får byta rum efter två dagar men vad gör det, vi är glada att ha nånstans att sova =)
Ska bli grymt kul!
Hoppas på lika bra väder som i somras då vi var ner och såg Madonna!

Har snart klarat av ett mastodontpass på jobbet, ska bli skönt att va ledig några dagar igen. Imorgon blir det träning med FitnessLian, Lunch med S och hämta ny dator =))

Hävv a najjs dej, pip pip

Kommentarer
Postat av: Malin

Läste din kommentar nyss, och kan meddela att jag både tränar och äter :) Tryckte i mig både en chokladbit och sen semla igår, gott att äta ju :) Allt är precis hur bra som helst med mig! Hoppas dette är detsamma med dig. Såg bilderna på FB och du verkar ha haft en kanonsemester, det var du värd! Har du hört nåt om huvudvärken än då? Kramen

2010-02-17 @ 20:40:15
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Wehooooooooooooooo vi ses på PINK!!! :)



Kramar!

2010-02-18 @ 01:23:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0