Jag har aldrig!

Håller på å kokar ägg, tänkte att jag skulle ägga upp mig lite ikväll.
Eller snarare imorgon på jobbet.
En jädrans massa planerande med den här maten, men smakare så kostare.

Har tillbringat helgen i Norrköping hos Syster och Isaak.
Mycket mys och en del bus, besökte Busfabriken tillsammans med Linnea och hennes pappa.
Jag tror vi vuxna hade minst lika roligt bland klätterställningar, bollhav och rutchkanor.
Tur att syrran har barn så man får va med å busa lite, man har inte riktigt samma utgångsläge om man åker till ett sånt ställe själv.



Har börjat bli mer och mer taggad på LCHF- maten, det behöver visst inte bli så enformigt som det verkade i början.
Idag har jag t. ex ätit köttfärsbiffar med fetaost och vitlök, och blomkålsmos till.
Riktigt smaskens faktiskt.
Åt iofs samma mat igår men det är ju så gott =P
Riktigt taggad på träning med; idag blev det ett kombinationspass med Spinning och Core, hur kul som helst trots onda rükken.
På onsdag blir det Latinzumba, kan bli spännande med min fenomenala koordinationsförmåga som en karl.

Jag har iaf aldrig aldRIG ALDRIG varit så nära att köra på en katt nångång som vi höll på att göra ikväll.
M gjorde ett minnesmärke på Åshammarsvägen och det luktade bra med gummi efter inbromsningen.
Kattfan måste ha passat på att springa emellan framhjulen då vi hamnade på snedden med bilen.
Klarade sig gjorde den iaf, kanske numera bara med enbart 8 liv kvar.

Nä lite mat på´re här så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0