Lock.

Åkte hiss igår.
Två våningar.
Inte speciellt fort gick det heller.
Men lock i öronen fick jag minsann.
Och har det fortfarande.
Hmm.

Kanske skulle släppa om man fick ut å flyga lite =)

Har iaf vart på kryssning med jobbet, 112-kryssning med Silja Galaxy å en massa Ambulans- Akut- Polis- å Rtj-folk (folk?)
Nåja, kul var det iaf förutom att jag blev åksjuk på bussen på vägen ner så jag halvmissade middagsbuffen och gick och la mig 2 timmar det första jag gjorde.
Jag sov visst när det värsta blåsvädret var, sen bestämde jag mig för att nu får det va nog så då gick jag upp och dansade disco oavbrutet mellan 00-04, jeeij fan va kul de va

Blev sämre med fotograferingen, iaf för min del, kommer nog nånting sen om det är nån som är nyfiken

Dagens To-Do
Sota skorsten och panna
Plocka in sommargrejor och göra klart för vintern
Diska
Städa
Hålla mig varm så jag inte blir sjuk
Mysa


Kommentarer
Postat av: Anneli

foton tack: )

2010-10-27 @ 19:35:26
URL: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0