Potatis.

Om jag får säga det själv så har jag varit rätt duktig senaste tiden.
Åtminstone vad gäller maten.
Har även blivit påmind om att det fortfarande sitter nå senor där innanför skinnet och underhudsfettet som ger sig tillkänna efter en omgång på gymmet.
Skönt.

Ikväll sprack iaf duktigheten sedan jag tryckt i mig Påspotatis.
Ca 3/4 påse.
Skivad och grillkryddad.
Och ganska så gott.
Potatis hör ju inte hemma i LCHF-kosten men dieter är ju till för att fuskas med ibland.

Kl är 21.08 och jag ska nog ta å hoppa i lopplådan rätt snart.
Brukar sällan ha problem att somna, men va spelar det för roll hur snabbt och lätt man somnar om man alltid vaknar minst en gång per natt och far upp ur sängen som en torped.
Igår natt for jag upp med sån fart att inte nacken hann med så den fick jag ont i.
Likadant förra natten.
Och samtidigt med en puls som en kanin.

Min kollega frågade om han kunde få sitta på en stol i mitt sovrum en natt, han tyckte det kunde va intressant.
Bra utdelning på underhållningen.
Kanske vore värt ett försök.
Händer inget den natten kan han gärna få fortsätta sitta där.

God natt på mig och ni andra som ska sova.
God natt på er som ska va vakna med.



 


Kommentarer
Postat av: Regina

Jodu intressant! Väldigt intressant när Marie försöker klättra ut genom ett fönster på 87 (?) våningen, ett fönster som är placerat över en säng, där det sover någon som Marie inte känner....jodu intressant intressant ;-)

2010-09-16 @ 22:24:47
Postat av: Marie.

Hehe, ja Regina du har ju fått tagit del av ett och annat redan =D

2010-09-17 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0