Eskimow.

Kom just in efter en En-timmespromenad i snöyran.
Rödblommig och helt slut, kändes som det var en Två-timmars.
Har hunnit peta i mig Kräftpastasåsen och Nudlarna som var kvar sen igår, supergott även idag, nästan godare faktiskt.
Nu ska jag slänga in mig i duschen och åka till sjukgymnasten och förhoppningsvis få lära mig nån övning så jag kan komma igång och träna.
Saknar det så sjukt, är redan trött på promenader  men tvingar ut mig En timme varje dag utan att tänka och känna efter för mycket, bara gör det.
Det har ju varit otroligt fint några dagar nu så det är ju jätteskönt, men iaf lite flr monoton "träning" för min del.
Nåja, hoppas ni har det bra kära läsare och får sitta inne och mysa när det är som det är!
Om det nu snöar på alla som läser, det vet jag ju faktiskt inget om  ;0)

Kommentarer
Postat av: Annneeeeeeeeeli

Du är så duktig gumman!kämpa på..<3

2011-02-14 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0