Snaskens

Har just lagat tror jag världens godaste köttfärssås.
Eller snarare gryta.
Köttfärs, lök, vitlök, STARK chilisås från en thaimoj, creme fraiche, gul paprika, köttbuljong, sen var det nog inget mer.
Jo, Timjan och Basilika.
Sjukans gott, nu har man en bra grund till biopopcorn med läsk och antagligen nåt fik efteråt =P
Börjar komma in i Glamourlivet nu, där man inte jobbar utan bara glider omkring och inte gör nån nytta alls.
Fast skulle nog föredra att va hel å frisk å kunna jobba å träna å sånt som jag gör annars.
Försöker njuta av att kunna göra såna saker som jag inte tycker att jag har tid med annars, hälsa på vänner, fika, läsa..
Och som sagt jag börjar kanske vänja mig lite vid omställningen.
Har även vart ut några svängar med stavarna och det gör nog sitt till i välmåendet.
Nu är det EN vecka kvar till det härliga jag sett fram emot så länge, en heldag med tjejerna.
Spa på Annas Topp Till Tå, Bandy  Saik-Hammarby och slutligen spel och myskväll här hemma.
Låter inte helt fel va =)

Nu lär jag dra, tänkte klippa av mig några kluvna toppar innan jag drar in till stan!
Mossning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0