Dravvel.

Igår var jag på Dubbel15-kalas och åt smörgåstårta, gott som för det mesta.
Födelsedagsbarnet hade både en med skinka och en med räkor och man måste ju prova båda =P
Trevligt och mysigt iaf med några av dom bästa.

Över Jul- Nyår och Min Födelsedag har jag inte brytt mig i att tänka på vad jag äter, då blir det bara jobbigt-så jag har gett mig själv fria händer att äta precis vad jag vill och hur mycket jag vill och när jag vill istället för att få ångest för varje gång.
Jag har ätit mackor och druckit oboy, ätit en massa godis, pizza, kakor och annat smaskigt som kommit i min väg. Utan ångest.
Godast har ändå Oboyen och skinkmackorna varit =P

Tränade mitt första pass på 3 veckor i söndags, skönt ändå att komma igång och träna även om jag inte kommit in i mina matvanor än.
Så även igår, men hade lite beslutsångest om jag skulle köra på parkbadet eller om jag skulle spela innebandy. Bestämde mig iaf till slut för Kombipasset Spinning/Styrka 75 min på parkbadet.
På dom passen brukar det vara max 8 st.
Igår var det fullt= ca 20 personer.
Jag stod som reserv och kom ändå inte med.
Då siktade jag in mig på innebandyn istället och blev lite taggad på det.
Hann bara ut från badet och fick ett sms där det stod att det var inställt.
Hmm, kanske inte är meningen att jag ska träna.
Otroligt men sant så hade min bikini slunkit ner i träningsväskan så då blev det 1 km simma istället på 28 min, blev lite svettig i pannan av det med.
Kan nog tacka en gubbe i poolen för det som gjorde mig ännu mer taggad då han simma omkring och gnällde, bla på mig.
Nu piper det hejvilt på jobbradion, känns som vi ligger risigt till
Ikväll blire träning på Aerostep har jag tänkt, men eftersom jag skrev så nu så får vi väl jobba! Tjo

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

När är det DU åker? Varifrån? Vart? Hur länge?! ;)

Kramis

2011-01-04 @ 15:52:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag kommer nog att vara neråt Malaysia till att börja med i mars och sen åka uppåt Krabi - får se om vi är där i krokarna samtidigt kanske? Men åker nog upp till BKK igen runt den 14 mars eller så! :) Kramisar

2011-01-05 @ 20:41:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0