Syltrygg.

Gjorde en långpanna LCHF-pannkaka igår som jag tänkte jag kunde knapra på i helgen, men blev så sugen på svampsås så nu håller jag på att tina kassler och kantareller för fulla muggar.
Jag som inte ätit svamp speciellt länge blir helt plötsligt tillochmed sugen, hmm.
Dessutom består ca 80% av min frys av svamp så det är väl bra att man blir sugen nån gång.



Har nyss varit och kört ett Styrkepass på parkbadet iaf, grymt skönt som vanligt trots Syltryggen.
Vet inte om det beror på nån patient jag lyft eller om det är efter 2-timmarspasset i tisdags.
Detsamma gjorde det, ont gör det iaf =D
Hann med en liten fika i morse med hjärtat, räkmacka på Café Mercurius, det är grejer det.

Dags å dra, kantarellerna skriker efter mig!
Och Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

sv: Tack så jättemycket :) va roligt att höra :) !

2011-01-08 @ 15:03:11
URL: http://phokuseramera.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh gud vad gott det såg ut längst ner! :D Kramis

2011-01-09 @ 18:32:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0