Mennn braaaa

På riktigt bra humör nu faktiskt, knepigt att jag inte har haft den känslan så ofta sista tiden =/
Men nu är den här! Har fått en hel del gjort idag, bland annat träffat chefen och kommit överrens om min framtid, det kan va en av anledningarna att jag känner mig rätt lättad! Avverkade några hektiska timmar på akuten, kom visst väldigt lägligt eftersom det brakat till alldeles innan min ankomst, då det var ju bra att man hade lite bra tajming en gång =)
Sen var jag och tränade hos sjukgymnasten och det gick också bra! Pantade flaskorna som legat i mitt bagageutrymme en vecka, slängt lite glas å plast och inhandlat ett nytt smycketräd och en trimmer så jag kan göra pappa fin i håret =)
Nu ska jag fortsätta röja här hemma, upp på övervåningen och på med nåt spännande på web-tvn sen är det bara att köra!
Risken finns att det blir en Veronapizza som belöning ikväll när jag varit så effektiv hela dan =)

Nu blev det inte en Veronapizaza på bilden men dom är minst lika goda =P
Hoppas ni har en lika bra dag som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0