Första natten.

Anlände med tåget från Arlanda 13.30 igår.
Hem å mysa å vila lite innan nattjobbet kl 18.
Började med en rivstart och hade väl inte kunnat räkna med mycket annat en varm löningshelg, men tro´t eller ej så var vi tillbaka på stationen vid 22 och sen hörde vi inte ett pip på Sökarna.
Skönt.
Apropå Sökarna så har jag under veckan i Turkiet läst Insidan av Liam Norberg, så nu väntar jag bara på rätt tillfälle å se filmen som han var med i och den har väl dom flesta hört talats om och har man inte det så är det dags att se den.
Just nu sitter jag ute på altanen och försöker med livräddande åtgärder på solbrännan så den kanske kan sitta kvar åtminstone över helgen.

Nu börjar batteriet ta slut och jag ska ta en powernap.
Natti natti på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0