Idag är det min tur.

Kanske.
Att gå på Julbord alltså.
OM det är så att jag får sluta i tid, och det vet vi ju hur det kan bli med den saken, speciellt om man har nåt planerat =)
Så vi får väl se hur mycket Julbord det blir, man kan ju Alltid hoppas.

Igår blev det en dagsutflykt med S till Dalarna, Borlänge och Kupolen, en fin tradition som vi startade med förra året.
Ingen av oss hade några Julklappar att köpa men jag lyckades få med mig en del hem ändå.
En snöraka till Pap å Mam, en brandsläckare och en avdragare till mig själv, plus ett par hjulklappar å lite te från Indiska.
Man kan ju bara inte gå tomhänt från Indiska =)

Har även kommit igång med bakningen om det är nån som har tänkt komma förbi på fika nån dag =P
Synd om jag ska behöva äta upp allt själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0