Soffhäng

Ligger just å tar en PN å laddar för nattjobb. 
Blev en fullspäckad dag fast har ändå inte känt mig stressad. 
Började med ett besök på  hjärtmottagningen där det gjordes ett ultraljud men det såg så bra ut så.  Fränt å se mitt hjärta som slår på en skärm :)
Åkte sen till Valbo å fixade ett par grejer till syrran som hon vill ha från Sverige, bla annat från Stadium  ( stackars NZ har ju inte Stadium )
Hör och häpna så råkade det ju bli ett par grejer till mig med. 
Råkade även bli en fest-topp till firmafesten i helgen.  Hade inte tänkt köpa nå nytt men satan så snygg den va! Kan bjussa på en bild när jag har den på :)
Nu är klockan mycket och det verkar inte bättre än att jag lär slita mig från denna sagolika soffa <3 
Ha en bra kväll snutton 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0