Söndag morgon.

Igår blev det som sagt gymmet,  kul kul som för det allra mesta. 
Kör gärna mycket armar men framför allt axlar nu (det är ju så snyggt med välformade) men lär ju köra lite annat med fast det inte är riktigt lika kul, så igår blev det även lite ben å mage,  å rygg förstås. Inte många pass kvar på detta gym nu men kommer fortsätta i vår är iaf planen. 
Får hitta på lite annat fram till dess. 
Tror även jag sträckte axeln eller nåt igår, trodde först att det va nån slags nackspärr men det känns som det sitter längre ner. Den ska få vila nån dag nu å hoppas det går över. 
 
Efter gymmet packade jag ihop å drog till Fröken S där jag blev bjuden på en smaskig Lunch.
Som vanligt räcker inte tiden till när vi ses,  vi blir liksom aldrig färdigpratade, och de är väl egentligen något jag känner igen hos fler av mina vänner :)
 
Efter nån timme iaf så var det dags för Firmafest på Relaxen.  Vi var närmare 20 st som hade hela avdelningen för oss själva med bubbel, bastu & tilltugg.  Väldigt trevligt!  Efter de blev de mat å lite dricka på Mulligans,  gott som vanligt och alldeles för mycket mat för sitt eget bästa men de är ju så gott så de går inte att låta bli att äta fast man är full i magen :)
 
Kom hem (till övernattningsstället) och dukade upp en massa fika, det var som värsta hotellfrullen. Blev nog sittande 2 timmar där med å surra så idag när min telefon ringde halv nio fatta man ju int riktigt vad som var i görningen men då va de en trevlig man från Vansbro som vill komma och köpa pelletsbrännaren av mig.  Satte ut annons igår så de gick snabbt! Såg att han även hade ringt igår men de va ju lite stojigt där under kvällen så jag hörde inte.
Nu börjar ha bli hungrig så ska nog gå å skoja lite i kylen här å se om ja hittar nå gott :p 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0