Bläää

Ibland bara hatar jag att sova :(((((
Iaf när man inte får sova gott utan fara upp med ett ryck så man får wiplash-skador typ.
Urk.
Gör det bästa av situationen och tänker tillbaka några dagar...
 
 
.. Tack för den energiboosten...
Men nu vill jag faktiskt sova. .gott...
Har sovit som en prinsessa Varenda natt senaste två veckorna 
men så fort jag kommer hem så är det cirkus igen... kanske betyder att jag måste boka nå nytt snart...tre månader till 1 v i Grekland Med en massa bönor :)
Men hoppas nog få sova gott innan dess...typ nu...ska iaf försöka...
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Regina

Inte alls avis, inte alls, faktiskt, det är säkert.................nästan säkert iaf, suck

Svar: Har för mig att det var nån som brukar säga "hemma bra men borta bäst" fast de va kanske nån annan ;)
Marie.

2014-02-24 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0