Gomorron!

Nu vet ja faktiskt inte vad jag ska skriva men jag har ju lovat att skriva lite så då gör jag det ändå då =)
Idag blir det hemmapul, känns som jag ligger efter lite eftersom jag varit borta så mycket.
Jobb (?) igår, eller vi var iaf där fast det var väldigt lugnt vilket passade oss båda utmärkt sedan vi kört slut på oss dagen innan på Kungsan Gym, vilket är det nya gymmet i Kungsgården.
Funderar om jag ska skaffa kort någonstans och det skulle ju passa perfekt att ha det på hemmaplan, men så som jag tränar nu så har jag redan tillgång till allt jag behöver, min egen kropp och vikt, boll och vikter, så jag tror jag hoppar över kort så länge även om det är rätt trevligt att gå på gym å träffa lite annat folk.
För övrigt så var Kungsan helt okej, fina och nya grejer och de hade allt iaf jag kan tänkas behöva så ska jag köpa kort så är det risk att det blir där, då kan man ju cykla, springa eller gå så är man uppvärmd och klar när man kommer dit.
Har just Skypat med Syrran och Isaak på andra sidan jorden, dom var på väg att gå och lägga sig.
Min frukost är nu slut så det är dags att sätta fart och göar lite nytta =)
Ha en bra dag ni alla va ni nu ska hitt på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0