Är Alltid ...

 
Nojjig när jag ska hålla på med flygbiljetter och visum,  det är ju så petnoga på minsta lilla bokstav. Missar man med stavningen så det inte blir exakt som i passet så kan man bli nekad att komma in i landet och det vore ju ingen hit.
 
Hade en gedigen To-Do-Lista idag (ovanligt ?) men som tur va bestod den bara av pappers-/data-/telefon-syssel. 
 
Ringt Banken, Bilmekaniker, Sjukhus och Viasat. 
 
Fixat Visum och Boende i Älskade Perth,  SOM jag längtar,  ni kan inte ana.... jo de kan ni nog förresten,  alla vet väl hur det är att se fram emot något väldigt mycket så man nästan känner sig kär ☺
 
Nu blire film å mys resten av kvällen,  ska även göra sushi och mumsa på. 
 
Till lunch blev det en Low Carb Wrap,  möjligen den godaste hittills med tonfisk, mini keso, majs, tomat och rå VITLÖK, tror det var den som gjorde det så sjukt gott. ..nomnomnom..
 
Tycker lite synd om mig själv för jag har börjat få sån bedrövlig tjejveckavärk...som tur är brukar det hålla sig till första dagen men de är fasen inte kul.  Har legat dubbelvikt här till och från idag,  vet inte om jag ska spy, svimma eller bara gå å dö en stund. Nu har jag pulat i mig både Ipren å Alvedon så nu gör det bara LITE ont.
 
Hade tänkt köra ett pass på Parkbadet idag men känns inte som det är läge. Får bli vila idag.  Körde ett hårt pass igår morse som fortfarande känns, speciellt i rumpan :) 
 
 
 
Mitt morgonsällskap :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Krya på dig go gumman.:)

Svar: Tack Snuttbullan, det är iaf bättre idag 😚
Marie.

2014-10-20 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0