Det känns....

Att kroppen fick jobba lite igår.  
Tvingade mig upp 05.30 för att åka å simma innan jobbet.  Det var lite tungt men eftersom jag iaf vaknade av klockan så va de ju bara att gå upp :)
Har inte simmat på väldigt länge men skrapade ihop 40 vändor på typ 24 minuter så jag blev både flåsig ock svettig i pannan :)
 
Jobbade 8-18 och for sen till gymmet.  Har ju skaffat kort på Storviks gym igen. 
Kan kännas lite onödigt med tanke på att jag har möjlighet att träna Gratis på andra ställen men skönt att ha på hemmaplan och sen är det ju rätt kul att se lite annat folk ibland,  tränar ju i stort sett alltid själv annars. Hur som helst så körde jag axlar, rygg och mage igår och det känns ju överallt utom i magen så som vanligt ;(  Insida lår känns efter simningen. 
Ska försöka hinna med å träna på jobbet idag å, kan hända att det kommer att bli lite dåligt i helgen så kör på nu då :)
Va har ni för er i veckan? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0