Hoho?

Är de nån kvar här? 
Förstår om ni tröttnar,  inte så kul att läsa en blogg när ingen skriver 😄
Har liksom prioriterat lite andra saker, och tack vare det så är numera badrummet rustat, gjort vinter ute, huset relativt städat samt att jag har påbörjat projekt "flyttstädning".
Skönt i själen att få saker gjorda. 
Däremellan har jag jobbat en del,  tränat en del och umgåtts ganska mycket. 
Häromdan var det tänkt att några från jobbet skulle på 112-kryssning men ingen va speciellt taggad så det blev Frulle - buffé i Högbo och Relax på Parkbadet istället,  bättre både för plånbok och lever ;)
 
Den här månaden har vi tillåtelse att träna på Parkbadet i jobbets räkning å det är ju SÅ kuuuul!  (Ganska jobbigt med )
Igår var jag på ett Tabata -pass å jag gillar verkligen att 
Man får både kondition och styrka i ett och samma pass. 
Jävlar i hel.... va jobbigt de va, men lika kul som jobbigt!  Hoppas verkligen att vi får fortsätta :)
 
Raj Raj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0