Väntar. ..

Ikväll får jag finbesök (igen,  hade det även igår fast inte Samma besök )
Det ska bjudas på Kycklingfilé med philadelphiaost blandat med vitlök och soltorkade tomater.  Potatisklyftor med timjan och grönpepparsås. 
 Till efterrätt Äppelpaj och vaniljsås. 
Känns ju lite bättre att trycka i sig när jag tränat idag men det blev ett klent pass,  har inte känt mig i form.  
Huvudvärk och yrsel/illamående sen  jag vaknade och jag har nyst mer än vanligt. Kändes tidigare nästan som att jag höll på å bli förkyld. Nu känns det bättre men de kan ju ha att göra med att jag tog både Ipren,  Alvedon å Treo  (haft migränkänning med ) .
Tycker inte om att ta piller men de är skönt när de finns nåt som hjälper.  Å sen beror det på lite vad jag ska göra.  Har jag möjlighet att bara vila så försöker ja låta bli piller men idag har jag inte riktigt haft tid med det eftersom jag både skulle klippa pappa och få matbesök då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0