Holy moses

23 Februari skrev jag sist å hade väl inte förväntat mig att ha mer än 1-2 läsare kvar men det var några fler och jag skäms nästan lite :^) 
Har ju hänt en heeeel del sen 23/2 och det tror jag nog de flesta av er redan vet om det inte är så att jag blockat er på mina andra sociala mediegrejer jag är med på :)
 
När jag skrev sista inlägget var jag fortfarande på Nya Zeeland men hade endast 5 dagar kvar,  för den 28 bar det av till Paradisön, Fiji.
Eftersom jag inte känner någon som varit där förut så blev det ju en del luskande på nätet där de flesta rekommenderade att åka ut till nån ö, helst med så lång båtresa som möjligt. 
Nu blev det ju så att jag for till Fiji helt själv och nu kände jag för att göra de så enkelt och bra som möjligt.
Kraven jag hade var att jag ville ha ett eget rum med havsutsikt och bra snorkling och de fick jag.
På huvudön dessutom.
Blev upphämtad på flygplatsen och for sen ca 1h innan det var dags att lämna "stora" vägen,  för 15 m guppande på en traktorväg rätt ut i ingenmansland. 
 
Det hade börjat bli mörkt och det åskade.
Väl framme på resorten var det strömavbrott. 
För övrigt så fanns det bara ström (dieseldriven) mellan kl 19-06 på natten. 
Nu kände man sig lite ensam men samtidigt härligt och spännande. 
Det här är det första jag fick se å morgonen när jag vaknade. 
Då kändes det som att jag hade hamnat rätt. 
 
Jag fick 9 Lata goa dagar med snorkling,  go mat,  30-35 graders värme, möten med människor och en helt fantastisk oförglömlig resa.
 
Lägger ut fler bilder sen,  nu när jag kommit igång igen ;)
 

Kommentarer
Postat av: M

Hej Marie!
Har du glömt bort å uppdatera?=))

Svar: Hej Maria, ja det har jag väl typ gjort men ska knåpa ihop ett nu :)
Marie.

2015-05-08 @ 03:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0