Another day in paradise.

Ja fy fasen va jäkla bra jag har det. 
Otroligt tacksam att jag har den möjligheten att göra det här och att vara här.
Hade funderingar på en promenad idag men vaknade till spöregn så då låg jag kvar lite längre i sängen istället, inte katten emot. 
 
 
Det sprack upp vid lunch så jag gick ut och satt mig i solen en sväng å fixade lite med fossingarna.
Hade suttit ca 10 minuter då de från ingenstans kom en rejäl vindpust som automatiskt fick mig att vända blicken mot berget och det behövdes ingen längre eftertanke för att förstå att det var dags att dra in snabbt som ögat.  
Minuten efter stod regnet som spön i backen.
Som sagt,  det vänder snabbt.
Före helgen var det kallt satan (6 grader en natt) och i helgen var det nästan +30 på dan. 
 
Promenaden får vänta till imorgon,  ska ju ändå ut å cykla ikväll så kanske bäst att spara sig,  vet aldrig vad som väntar.
Förra veckan blev det tre svängar på sammanlagt 7 mil,  det kändes i benen den 3e turen kan jag lova,  cykelmusklerna är ju rätt ovana och otränade.
Skönt å slita lite men igår blev det vilodag,  ingen mening att träna när man inte känner att man kan ta ut sig på rätt sätt. 
I Fredags körde vi iaf Rail Trail från Lauder,  jäkla fin sväng men ett jävla blåsväder.  2.3 mil kändes mer som 4. Men vi åkte ju ut bla för att få motion så vi va nöjda :)
 
 
Jag hade med ett par energibollar som jag gjorde för ett par dagar sen,  å hej va de gick sen!  
 
Nu slutar LillPrinsen skolan snart,  undra om jag ska åka å hämta honom,  han brukar vilja de  :)
Hoppas ni sover gott för det tror jag de flesta av er gör nu.  Det är ju inte lördag heller annars kanske vissa av er varit på väg hem från krogen eller nå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0