Åter på banan.

Jag tror den senaste cykelturen tog hårdare än vad jag trodde,  eller så fick jag nån annan form av svacka helt enkelt. 
Tog mig ut på promenaden sist iaf men jäklar så tungt de va. 
Gäspade mig fram första 5 km (förvånad att jag ens tog mig så "långt") , gick lite bättre tillbaka men kom liksom aldrig igång som man ändå oftast gör när man är seg från början. 
Blev en mil till idag,  Älskar verkligen den Trailen jag ofta går. Träffade även några tjurar,  djuren är så rena å fina här å de är inga dåliga hagar dom har,  ofta med  fenomenal utsikt.
Hoppas dom förstår själva hur bra dom har det, dom tillåmä vattnar i hagarna så kossorna får gott grönt gräs :)
 
 
Clutha Gold Trail heter iaf leden och den följer floden Clutha som för övrigt är känd för fiske av lax å röding /öring. 
 
 
Annars har det inte blivit så mycket idag,  satt vid dator halva fm å la över bilder, hämtade LillPrinsen vid skolan och stannade i vanlig ordning kvar å lekte i parken en timme. 
Ikväll har vi ätit go köttfärssås å läst bok å jag å syrran kollat sista halvtimmen på "Sagan om konungens återkomst".
Nu har vi sett alla tre Ring-filmerna så nu kör vi på med Hobbit-filmerna,  har första hemma så de blir väl å se den i helgen :)
Både jag å syrran är rätt kvällströtta så vi orkar ju aldrig se en hel av de filmerna  (3 timmar långa) utan får dela upp dom på 2 eller tillåmä 3 kvällar :D 
 
Nu äre sovdags här!  God morgon på Er :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0