Bus

Nu har resultaten från gå-tävlingen kommit.
Har inte vetat hur många som var med men tydligen var det 47 st i min klass (killar å tjejer).
 
Tvåan var en kille och han kom in 11 sek efter mig. 
Nästa tjej ca 7 m 30 sek senare. 
Men jag kan lova att jag var slut, minns knappt hur jag tog mig upp för sista backen innan mål. 
 
Idag är det busväder och jag har fortsatt kolla på Sagan om Ringen  (som spelades in här på Nya Zeeland)
Vi ska kolla Alla sex tänkte vi,  jag har ju inte sett dem förr. 
Lite roligt eftersom man har varit på ställen dom spelat in på. 
 
Började iaf dagen med ett Line - samtal med en av mina Go - Vänner  <3 
Längtar inte hem i sig men ser fram emot att träffa mina vänner igen,  blir alldeles varm då jag tänker på de <3
Lyckligt Lottad är precis det jag Är.
Blir också glad att höra att jag själv är Saknad :)
 
Jäkla skumt väder nu kan jag säga,  det har regnat hela morgonen och samtidigt har solen skinit.
Jag tror att det är bergen som gör det.
 
 
Igår skulle jag åka till Alex å cykla men de regna så ini bomben så de blev film istället :)
 
Laddar för backpromenad nu men fan va kallt och olockande de är :/
Fast man ångrar ju sällan ett träningspass så jag ska ta å byta om å dra ut. 
 
 
 Så, ombytt och redo (?)!
Ska in på affären å köpa jordnötssmör också,  satan va de är gott!  Bra fetter också om man köper så rent som möjligt,  finns ju både med tillsatt socker och salt  (vilket iofs ibland kan va bra)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0