Holy Moly. ..

Idag gick det tungt!  
Kändes som att jag hade mjölksyra de första 2.5 km å de är fasen inte kul när det går uppför,  uppför,  uppför. ...
Men där stannade jag,  satt mig och tog en hemmagjord energiboll å då hände det nåt, fick lite nya krafter. 
Det gick inte direkt lätt men det gick iaf, jag tog mig till toppen.
 
 
 
Kossorna var kvar men det blev ett annat läge nu och de gick sin väg när jag kom. 
 
 
 
Håller på å packar nu för en helg med camping och vandring,  sista helgen på NZ för den här gången. 
 
Berättade för Min Lille prins idag att det bara är 8 dagar kvar till jag åker å det var så tydligt att han blev ledsen även om han inte grät men man såg ögonen vattnas och det var inte bara på honom kan jag säga. 
Fy fasen va jobbigt det känns :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0