2015.

Har du fått en bra start på nya året? 
Min första dag på 2015 spenderades på Aramoana i en våtdräkt och några tappra försök att fånga en våg med surfbräda, inte helt enkelt kan jag säga, speciellt med tanke på att jag är typ rädd för stora vågor och att få vatten över huvudet :)
Men kul som bara den och så härligt att bara få vara ute en hel dag i naturen,  sen spelar det egentligen inte så stor roll vad det är man gör,  frisk luft mår man alltid bra av!  
Var även ut en sväng på Annandag nyår, då åkte vi till St Clair och då lyckades jag faktiskt fånga några vågor,  men det lär ju dröja innan man lyckas ta sig upp å stå på den :D
Tog en liten paus nu från solen,  det är varmt idag igen,  ca 30 grader (solar inte speciellt mycket,  ozonlagret är dåligt och jag smörjer mig med SPF 30, hatar att bränna skinnet) men de är ju så underbart med värmen!  
Dock kan jag villigt erkänna att jag har en längtan till fjällen, snö, snowboard och den friska luften. Frisk luft och snö på nån topp finns det här med men inget att åka på så här under sommarsäsongen :)
Vi var till Mount Cook en dag, kan ju bara säga: vilket magiskt ställe. ..
Min plan är iaf att få komma iväg på en fjällresa när ja kommer hem! 
 
Är ju bara tvungen att visa en bild på en Souvenir jag gärna skulle ta med mig hem :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0