Oooopsi. ...

35 gånger har det tittats på min blogg senaste dygnet,  men bara 5 personer. ..har jag en stalker månne 8D 
 
Men nu jäklar är jag trött. 
Satt uppe till 02.30 igår å höll på med en hemlis.
Vaknade kl 6 av nånting å gick ner.  
Gick upp igen och la mig när jag kom på att kl va så lite. 
Vaknade kl 8 av Vilda - Katten som försökte ta sig in i sovrummet genom 2.5-cm-springan under dörren.
Det gick inte. 
Men hon fortsatte ändå så det var lika bra för mig att gå upp. 
Fortsatte med hemlisen som tog väldigt mycket längre tid än jag trodde.  
Har sedan suttit vid datorn exakt hela dan,  knappt tagit mig tid och äta men som tur är så har jag en som bryr sig väldigt mycket om mig som ringde och påminde mig att jag måste äta  <3 
Nu har jag iaf klarat av 2 uppgifter av 2 till skolan. 
Har legat ordentligt efter men känns som att jag är ikapp nu. 
Egna testet fick jag alla rätt på,  det andra är inte rättat.
Hoppas på att få sova inatt nu,  katten måste ju fått i sig nå red bull eller nåt,  springer omkring som en tok.  
Ut vill hon också,  hon har kanske nån friare runt knuten,  hon är väl stor nog att göra kattungar även om jag tycker hon kan vänta lite :D 
 
Men nu sover vi  (hoppas jag) ! Natti Nattiiii 

Kommentarer
Postat av: M

hihi, den här gången var det inte jag...=)

Svar: Hihi men vem kan de då va :D ;)
Marie.

2016-04-21 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0