UteFrulle. ..

Lämnat bilen på verkstan, väntar nu på skjuts å passar på å ta en mysig morgonfika på konditori Marangoni. 
Vill ju egentligen inte äta bröd men det kändes som att det liksom passade bra nu på något vis :)
 
 
Tänkte träna sen så då känns det nog lite bättre och mer okej att den slank ner.
Jag har blivit kontaktad av Må Bättre för att jag kommit med i någon test-pilot-grupp som jag var med i utlottningen av. 
Ska ringa sen och höra mer vad det handlar om. 
Har ju dock kommit igång med träningen rätt bra på egen hand nu.
Det är ju mest det jag har tänkt att jag skulle behöva hjälp igång med efter den långa svackan,  men det gick rätt lätt när jag väl fick energin tillbaka å blev frisk  (å hyfsat hel).
Idag står fortsatt röjning på schemat, det tar tid men kommer att bli så bra när det är klart :D 
 
Nu lär ja dricka upp teet så jag är klar när skjutsen kommer! 
Ha en bra dag, todelo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0