Bla bla bla

Hej hej
Har ju hittat en så fint ställe som jag nästan skulle kunna Tänka mig att flytta till men för det första ligger det Liiiite avsides och för de andra vet jag inte om det är till salu :D 
Såg iaf lite för tomt ut för att någon skulle bo där iaf, men det va så fint uppe på en höjd med sjön nedanför. Modellen på huset passar mig också i smaken. 
Skulle ju vilja ha ett större hus. Iaf större rum,  speciellt köket, badrum och vardagsrum så man kan ha stora middagar med nära å kära  <3 
Det här huset verkar vara precis ett sånt.
 
 
Den här veckan jobbar jag bara 4 dagar å det känns sååå skönt.
Att jag dessutom ska spendera dem lediga dagen med en av de bästa gör inte saken sämre  <3
Längtar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0