Så bra, så bra

Vilka dagar!  
Ledig i 4 dagar å sommarvärme varje dag,  härreguuuuud så skönt det har varit. ..
Dessutom har R vart hemma, riktigt bra tajmat med mitt schema å solens :)
Vi har fiskat  (försökt), cyklat,  kollat på Lammutsläpp, fotboll,  go mat, hängt med lite trevligt fölk åsså har vi vart hemma å grejat lite å.
 
 
Käkat middagar flera kvällar uppe på balkongen i kvällssolen ända tills den gått ner vid 21 å älgarna börjat smyga sig fram :)
 
 
(R va ju å fiskade själv en dag när jag jobbade,  fick upp Öring å Röding som han rökte sen,  HUR gott är det inte 😍? ! )
Det är ju 12 st som hållt sig här ett tag nu (Älgar alltså,  nu blev de lite rörigt)
Nu måste jag gå å sova,  aptrött, å hoppas på att jag vaknar i hyfsad tid imorgon. 
Hade velat kört ett träningspass 08.30 i Sandviken men har ingen lust att ställa klockan förv det har jag gjort nästan hela veckan fast jag varit ledig. 
Så jag sover nog tills jag vaknar :)
Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0