Awesome.

 
Helgen.
Jag kan säga att jag aldrig uppskattat fredagar så mycket som jag gör nu sedan jag började jobba dagtid. 
Ordet Fredags-feeling har fått en innebörd. 
Det var speed-weekend i Årsunda och jag smet ner en sväng å kikade lite genom staketet.
Kvällen spenderades hos svärfar å R 's syster, mysigt å God mat. 
Lördagen å Söndagen spenderades i Örebro med en vän å f.d ambulanskollega, väldans trevligt.
Det blev en del shopping, go mat å huvudnumret: intensivkurs i Bugg :D 
Jag vill ju ut å dansa i sommar! 💃
Jag har även börjat med en annan grej som är ny för mig men det tänker jag inte avslöja än vad det är :D 
 
Idag har jag tagit en semesterdag, det är nog det bästa jag gjort på länge. 
Måste göra något åt detta, är inte helt nöjd med tillvaron just nu. 
Har iaf haft en riktigt skön morgon, tänt ljus, kört lite yoga, druckit en god smoothie å håller nu på med en kopp te medan Farmen går i bakgrunden. 
Härligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0