Livstecken

Semestern börjar dra sig mot sitt slut.
Jag Har haft en fantastisk semester och dom säger ju att det går fort när man har roligt men det känns som att jag har varit ledig jättelänge FAST jag har haft kul, mycket längre än 3,5 vecka känns det som men det kanske är för att jag hunnit med så mycket.
Jag har tagit dagen som den kommit och gjort det jag känt för för stunden, inte planerat mer än en dag i förväg och det har varit jätteskönt.
Idag är sista lediga dagen, det regnar och jag har en iordningställandedag hemma.
Eftersom jag knappt varit hemma (´hemikring) så är det enda man gjort i hemmet är att komma hem å packa om väska å stöka till lite mer.
Känns ganska skönt att komma in i lite rutiner igen och få lite ordning ;)
Jag ska lägga ut lite bilder sen å va lite mer detaljerad i vad jag gjort men det här får räcka för den här gången, så ni iaf vet att jag inte gått under jorden eller nåt.
Det var knappt så jag mindes lösenordet på datorn nu, för den har inte varit använd under semestern, skönt å slippa ett tag faktiskt, förlåt ni trogna =)
 
Vad har ni haft för er i sommar då?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0