De blev ju en bra dag.

      
Knasblogg. Nu blev det två lijagmen de gör inget för de va så fina. 
Röntgen visade inga skelettskador fast det trodde jag väl inte heller.Tiden lär utvisa hur mycket stryk senor och ligament fått. Det känns iaf bättre idag men har fortfarande svårt att använda tummen å den är såklart blå å ful än. 
Å ond.
Men jag har iaf en tumme :)
 
Blev bjuden på mat efter en sväng på stan.
Erövringarna ser ni på bilden, fick äntligen tag i bikinis jag gil
La, så de blev två :) 
 
Ikväll fick jag sällskap av min fina vän M som hade med sig Kryapåtummenblommor! Sötnosen då, va glad jag blev, både av besöket och blommorna!  
 
Nu sova gott :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0