Pust.

Det tar på krafterna att vara ledig.
Jobbade iofs igår natt men det var lugnt så idag har jag varit pigg.
Att solen dessutom skinit allt den kan har inte gjort saken sämre.
Riktig sommarvärme har det varit.
 
Som jag skrev i tidigare inlägg så har det varit djungel hemma efter senaste dagarna/veckornas bra (?!) väder ;)
Min första "lediga" dag på länge (som jag varit hemma alltså) har med andra ord spenderats i träggårn, 5 timmar oavbrutet klippande, rensande, trimmande och krattande.
Men Nu är det fint.
 
Träning har jag också fått tack vare min självgående gräsklippare som inte är självgående längre.
Det känns rätt bra i kroppen nu kan jag säga efter två svängar av klippande av hela gräsmattan, samt att det lära krattas en del eftersom gräsklipparen heller inte har någon uppsamlare och som sagt så var gräset ganska så långt så de blev en del att kratta.
Röck (haha va kul att skriva) även en del ogräs, och väldigt nära var det att jag klämde åt en död liten fågelunge som låg där i rabatten alldeles genomskinlig =(
Kraken.
 
Hoppas ni haft det gött i solen ni med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0