Morgonstund har nåt i mun. .

Guld säger dom men inte vet jag. 
Varför just Guld och hur smakar det?  
Tror inte att det är Guldsmak jag har i min mun iaf.
Sista Passet nu På ett tag, dags att göra lite annat. 
Apropå att göra annat så skulle det va kul att plugga. 
Frågan är bara Vad.
Ambulans-Vubben är ju På Tapeten nu men kan kännas lite onödigt om man får säga så. 
Åtminstone när man är inne på de tolfte arbetsåret på Ambulansen och dessutom har gått en väldigt bra skräddarsydd prehospital ambulansutbildning.
Utbildning är ju sällan fel men dom som kan ha mer nytta av en sån utbildning är de nyutexaminerade sjuksköterskor som börjar hos oss. 
Men som sagt, sugen att plugga är jag och på vissa ställen har dom vubben som krav, dock än en hos oss.  Snarare så att kraven sänkts eftersom det är svårt att få tag i vikarier. 
Nu måste jag gå upp och äta frukost :)
 

Kommentarer
Postat av: Diana laurila

Svart guld våfflan, kaffe på morgonen e lixom bara så gott :)

Svar: Haha men näää =) Kaffelukt i näsan är fint men där går gränsen! =)
Marie.

2013-10-16 @ 07:27:50
URL: http://www.dianisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0