Jag vill jag vill jag VILL

BollnäsEss närmar sig med stormsteg, och i samma takt ökar mina luftvägsproblem och hosta.
Inte BRA.
Jag kommer nu att göra allt som står i min makt att inte få mer kråkor i näsan eller i halsen. Första behandlingen blev äppelpaj, hallon & vaniljglass.. återstår att se om det funkar, annars får jag väl köra en kur till :)
 
Helgen har för övrigt varit till belåtenhet. 
Jobbade på Rallyt i Lördags och jobbade sen natt.  Hann med en promenad och ett kort fys-pass där emellan. 
Och bastu..mmm de är ju det skönaste som finns när man kommer in från den friska höstluften!
 
Igår var vi till Gysinge på skördemarknad där jag köpte hemgjord körsbärssaft och väl till pass ett par burkar honung, en med eucalyptus å en med ingefära.  
Tog lunch på Nyfiket... Tycker för övrigt att Gysinge är fantastiskt fint, å lite nostalgiskt för min del sen vi va där å sprang efter pojkar när vi gick i sjuan eller nåt :) 
Minns även att vi drack mycket Päronsaft, mummsmums!
 
Har hunnit med många timmar i skogen i helgen, det är ju helt fantastiskt ute i naturen nu. .. Jag får inte nog. ..
Fick se Älg både igår och i förrgår och idag såg jag en räv som låg och vilade mitt på en sten :)
Hittade även några gulingar, å då är det svamp vi pratar om :) 
 
Nu ligger jag iaf på soffan med tända ljus och väntar på att kl ska bli 21 :)
Tar en kopp med honungste så länge. 
Ha en mysig Måndagkväll ni alla andra med! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0