ibland går det som man tänkt sig

Blev ingen fest i Falun idag som planerat så jag fick fylla min lördag med annat då vilket iofs inte var speciellt svårt.
Började med lite sånt som inte stod med på to-do-listan helt enkelt för att jag inte kunde låta bli,  göra ren microwaven och packa upp nya blendern som för övrigt nu matchar den vattenkokare jag fick av ett par vänner för x antal år sen,  men som fortfarande är fin och går som en klocka :)
 
To-Do-Listan idag bestod av:
Däckbyte på bilen (äntligen sommar)
PunkaDäckbyte på  cykeln (såklart bakhjulet för att krångla till det lite)
Springa/Styrketräna
Måla
 
Fanatiskt skönt och väldigt nöjd är jag att jag kunde stryka varenda grej på listan. 
Förbättrade dessutom löptiden med 1 minut när jag var ute å sprang fast 15.30 är fortfarande en kass tid så ett par minuter till ska vi då dra in med. 
Sträckan är inte så lång men ganska så backig och häromdan då jag sprang lika långt fast utan backar så sprang jag på 14.30  så visst gör backarna sitt till,  men oj så tränad man blir ;)
Imorgon har jag iaf bestämt mig för att ta det lugnt. 
Det enda jag fast planerat är att åka å gratta en mysig tjej på Sin födelsedag, myyys (ser fram emot)
Go kväll på er nu blire käk :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0