Andra gången. ..

Det är andra gången på ett par dagar som jag skrivit ett långt Blogg-inlägg och det Av nån anledning raderats. 
Kanske inte är meningen att jag ska skriva nå :)
 
Är på jobbet idag men längtar hem lite grann.  Jag har börjat tycka det är så skönt å va hemma,  mysigt. 
Brukar sällan känna något motstånd att åka till jobbet,  det gör jag väl inte direkt nu heller men jag känner att det skulle va skönt å va ledig. 
Är ledig i helgen iaf å då blire firmafest på  Relaxen på badet och sen ut å käka  (kanske dricka? )
 
Igår va ja också till badhuset å försökte tina upp min stackars frusna kropp,  bubbel å bastu skulle man ha hemma :)
Därifrån tog jag mig sen till Hårfrissan å klippte till håret,  blev nöjd med själva klippningen men har aldrig trivts med hur dom stylar,  inte min grej att va så fixad tror ja,  är mer bekväm med mitt rufs :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0