God Morgon !

 
 
 
 
 
För mig,  God Kväll för er :)
Hoppas ni haft en bra dag!  Själv har jag sovit skitdåligt. 
Somnade hyfsat fort men vaknade efter 42 min å sen va de tji.
Blev just väckt att en kisse  (när jag som bäst höllpå prova en skinnjacka, fast skulle ändå inte ha den så de gjorde inget).
Har blivit lite shopping på semestern fast jag inte tänkt eller trott det, det var ju redan hit lite fullt i resväskan ☺ Dock hade jag ju en del klappar och presenter med mig som lämnar ett tomrum efter sig som lär fyllas, plus att Pappa lovat ta med sig lite av min packning hem ☺
Nu ska ja gå upp å se va dan har att erbjuda! 
Bussar på lite bilder istället för att skriva va vi gjort sista dagarna. 
Men jag undrar varför bilderna kommer högst upp när jag har markeringen längst ner? 
Aja de kanske går bra ändå :)
God fortsättning på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0