Lördag Morgon.

Har haft ett par väldigt trevliga dagar med väldigt trevliga människor, Go mat,  en massa surr, rödvin och kubansk cigarr  (?!) 
Hade övernattningssällskap en natt som även följde med ner på gymmet, de va ju kul med sällskap för en gångs skull även om jag inte har några större problem med att åka ner själv. 
De är ju ingen av mina närmaste vänner häromkring som för övrigt som är så "träniga" av sig så de va kul att få med nån som är taggad :)
 
När besöket åkt så drog jag å P till Gävle en sväng, å sen for ja till M & B å åt en massa gott å myste! 
När ja skulle fara hem hade det visst snöat så jag å M tog en promenad runt kvarteren där å kollade Julstjärnor, myspys. 
 
Ligger kvar i sängen  (har ju fått smak på långa sovmorgnar) men ska pallra mig iväg till Gymmet innan nästa besök! 
Ikväll blire Firmafest på Relaxen,  Oh så kul de ska bli!  
 
Tjoflöjt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0