Fiiint

Hade en fantastisk dag igår.
Vaknade i lugn å ro, älska sovmorgon.
Åt frukost och grejade lite hemma innan det var dags att dra till stan.
Jag och M har bestämt oss för att testa ett nytt joggingspår varje vecka.
Förra veckan var Vi i Storvik och sprang 5 km och igår var vi till Hemlingby i Gävle.  
Mysigt skogsspår även om det fläckvis var lerigt pga allt regn. 
Men just då sken solen och då sket man ju i om de va lite  blött ☺
 
Efter joggturen drog vi till stugan där M kockade ihop en supergod köttfärssås 😋
 
På hemvägen hann jag med ett rekordsnabbt besök på Stadium där jag lyckades hitta lite smått å gott!  
Kommer ut med bilder senare idag!
Nu är de dags att klä mig å dra till jobbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0