Brr

Ja de har varit rätt kallt på nätterna å än så länge är de bara 17 grader fast kl är snart 12,  så raggisarna jag fick i present av en kär kollega har verkligen inte suttit i vägen :)
 
 
Det är skönt att de inte är så varmt på natten, sover ju bättre då,  sen har jag ju en varm kisse som kommer å sover med mig varje natt så jag behöver inte frysa :)
Dom har ju inte isolerade eller värme i husen här som vi har hemma utan man får vackert Elda i kamin om man vill ha värme å de är ju iofs mysigt men innan man fått upp värmen får gärna raggisarna sitta kvar  :D
 
Nu är de iaf dags för promenad och försöka få bort en del av stelheten sen cykelturen igår, känns i ryggen annars ingen fara,  ingen träningsvärk å tala om förutom lite mellan skulderbladen, tog väl i med styret när jag skulle uppför backen :)
 
 
Sov gott eller va ni nu ska göra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0